Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Menj a pokolba

    2009.08.11. 09:32 :: Franyek

    Végre eljutottam a moziba. Számomra lényegtelen volt, hogy mit, csak mozi legyen. Volt ingyen jegyem, szóval ezt nem úszhattam meg. Górcső alá került a Pokolba taszítva.

    Féltem a filmtől. Horror. Nem nagyon szeretem a borzongást, de valahogy végül mindig megnézek 1-1 filmet. Az elején mindig izgulok, hogy jaj hogy fogom túlélni, de végül örültem, hogy nem hagytam ki. Sokáig kerestem egy olyan filmet, amiről nyugodt szívvel el tudom mondani, hogy ez egy jó horror. Neki majdnem sikerüt elérnie ezt nálam.

    Igazi minimál. Nincsen tele számítógépekkel kreált effektekkel. Maszk mesterek nem dolgoztak órákat a szörnyetegek megalkotásával. Látszik, hogy ezt a filmet minimális összegből hozták ki. Kevesebb néha több, de még mennyivel több. Hány olyan horrort láttam már, ahol láttad, hogy oltári összegeket öltek bele a dologba, de feleslegesen.

    Van nékünk egy cigány asszonyunk (aki még magyarul is megszólal!). Ő átkozza el főhősünk a film elején. Tulajdonképpen kettőjük párharcáról szól a történet. Nagyon mókás jelenetek, mikor ők egymást gyilkolásszák. Jókat röhögtem rajtuk. A leány 3 nap alatt próbál megszabadulni a gonosztól. Közben folyamatosan rettegésben van. Paranormális jelenségek. A gonosznak pedig csak az árnyékát látjuk. Ez tetszett nekem a legjobban.

    Összességében azt kell mondanom, hogy ez egy jó film. Majdnem tökéletes horror. Amit csak azért nem mondok, mert sokszor poénra vették a dolgot és az egész terem röhögött.

    Szólj hozzá!

    Címkék: film

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr671302157

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása