Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Éjjeli para

    2010.11.21. 01:07 :: Franyek

    Véletlen megláttam, hogy éjfélkor fog menni a Saw II, én meg 18.00-kor ébredtem ma másodjára, így úgy gondoltam, hogy majd jól megnézem és aztán alszom. Tévedtem. Az első félóra után még nem történt semmi annyira szörnyűséges, de egyedül, sötétben, éjjel, úgy hogy a házban mindenki alszik, nem volt jó ötlet. Csak a mosdóba menet is vészes volt. Azon még gondolkodok, hogy kimerjek e menni a konyhába egy üveg vízért. Szóval ahogy visszajöttem a WCnél tett túrámról, azzal a lendülettel lőttem le a TV-t. Talán majd egyszer, világosban, többed magammal, nappal vagy úgy sem. 

    Ui.: és még a 2011-es MSN telepítő is magától bekapcsolta a webcamom, amitől megijedtem. Lehet le kellene feküdni, mielőtt valami tényleg nagyon megijeszt.

    2 komment

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr372462284

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2010.11.23. 13:15:20

    Hát van ez így... akkor még pl a telefonnak kellett volna megszólalni és akkor ki tudja, hogy mi történik veled...:))))))

    Franyek 2010.11.26. 23:25:05

    @Ropi: Takaró alatt remegek egész éjjel :D
    süti beállítások módosítása