Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Nagy szoba alakítás 2.

    2008.12.11. 18:31 :: Franyek

    Igen, megvettük. Egy hét után pedig le is feküdt. A vadiúj, mindenki által kedvelt... szőnyeg.

     

    Igaz már vagy 2 hete ékesíti a szobámat, de csak most jutottam el idáig.
    Nagyon tetszik! Teljesen otthonossá varázsolta a szobámat. Melegséget és barátságot áraszt magából. Egy szőnyegnek lehet lelke? Ennek szerintem van, teljesen beleszerettem. Már többször is előfordult, hogy miközben tudást próbáltam a kobakomba tölteni, elaludtam rajta. Nagyon kényelmes. Nem fényezem tovább, mert itt pirul mellettem a szegény.

    Egy péntek esti kiruccanásunk alkalmából sikerült az egyik képkeretembe új delikvenst találnom.
    Teljesen lelombozott, hogy az este totálisan nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de a Mode-os plakát beszerzése maximálisan bearanyozta. Félév múlva jön a banda kis hazánkba és tele van a város az ő plakátjaikkal. Nos... nekem sikerült egyet beszereznem. Nem részletezném a módját, de már csak arra vár, hogy méretre szabjam (az aljából muszáj lecsippentenem) és Sydney-t lecserélve felmásszon a falamra. Már csak egy olyan megoldást kell találnom, amitől középen marad a kép, mert az Ákosos plakátom az üvegkeretben mindig mocorog. Magától! Sydney meg egy puzzle, vastagabb, nem mocorog. Szóval áthidaló megoldást keresek.

    Aztán már a jövőévi naptáramat is kinéztem, ami az egyetlen üresen maradt falamra fog kerülni. Remélem Jézuska vette az adást. :P

    Szólj hozzá!

    Címkék: kreatív lak

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr5817618

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása