Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Homlokomra írva

    2010.05.19. 09:20 :: Franyek

    Lehet csak én vagyok annyira defektes, hogy van az életemben egy szűk emberi kör, akiket elkerülnék ha lehet, de sokszor nem sikerül? Amikor ők elindulnak jobbra, akkor én balra, de ettől függetlenül egy idő után mégis visszaintenek nekem a járda széléről, és akkor képtelen vagyok úgy tovább menni, hogy legalább egy fejbiccentést oda ne dobjak. Aztán kezdeném elölről az egész jobbra-balra menetelt, de egy bizonyos időintervallum után akkor is kell tennem egy biccentést, így vagy úgy. Végtelen ciklusba kerültem. Azt hiszem, hogy ebből akkor sem másznék ki, ha tíz évet töltenék el a valahol a tengerentúlon. Mondjuk ilyen hosszú időre nem is mennék el, mert túl drága lenne a repjegy ahhoz, hogy haza ugorjak egy jó gulyáslevesre.
    Bár lehet, hogy azért jönnek a fejbiccentések, mert hiányoznak nekem, de a végén mindig rájövök, hogy NEM.

    Ennek örömére jöjjön a hetem kedvence. Yonderboitól a legjobb. Ebből leginkább nem a vers, hanem a hangszerek tetszenek. Megnyugtat a vonósok hangja. Még a végén hangversenyekre fogok járni a Müpa karzatára ha rám jön a 'világellenemvan' érzés.

    Szólj hozzá!

    Címkék: jövő mindennapok múlt

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr692014726

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása