Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Régi és új örök harca dúl

    2009.10.01. 22:45 :: Franyek

    Mai napom fény pontja az a 10-20 perc, amit K-val beszélgettem a buszon, ház mellett. Néha összefutunk, mert egy sarokra lakunk egymástól, de semmi több. Mégis ezzel feldobta a napom és eszembe juttatta, hogy mi hiányzik nekem. Nem volt olyan téma, ami nagyon magán lett volna. Vagy szaftos, érdekfeszítő... stb. hasonló. BGF, egyetem, tanárok, számvitel, pénzügy, munka, jövő... stb. A lényeg az volt benne, hogy komoly volt. Érdekelt amit mond, még ha a BGF nem is szívem csücske, de egy kicsit komolyabb beszélgetés már nagyon hiányzott a hétköznapokból.

    Nem panaszkodom azért, ami mostanában van. Felszabadultság, érdekes tantárgyak, jó fej emberek, kellemes társaság, tanulás, móka, kacagás és egy csepp nyugalom se. Jó ez nekem, mert ez eddig másképp volt. Szürkébb volt. Most színes, de mégis hiányzik belőle valami.

    Szombaton voltunk túrázni és kijött belőlem a gyermeki énem, de nagyon durván. (Jó pár ember arca temperás lett, természetesen az enyém is.) Amiből pedig persze az lett a konklúzió, hogy a koromhoz képest veszettül gyerekes vagyok. Valahol igazuk van, (mondjuk azt tegyük hozzá, hogy okom volt arra, hogy megbolondultam) de laza jelleggel igazolnám a másik oldalát is a dolognak. Így érzem magam egyensúlyban. Vagyis érezném, hogy ha megtalálnám az egyensúlyt a régi és az új között. Az új felszabadultság, a régi pedig komolyság, nyugodtság. Csak egyre kevesebb időm van a régire.

    Ebben a felszabadult légkörben pedig olyannak érzem magam, mint anno bohémiában. Csak most én is nyakig benne vagyok. Innen nem látom annyira rossznak, de mégis kicsit fals. Persze ez senkit se érdekel. Az értékek pedig elmaradnak. Olyan dolgok, amik nekem egyből szemet szúrnak és más meg lazán elmegy mellette. Mindenki néz, de senki se lát...

    hisz láttam én, amikor a kezedben fogtad a napot,
    és hozzád simult az ég, soha olyat nem láttam még,

    HS7


    Ui.: Pár napja lett egy éves ez a csodás blog. Juhéj! Meg kicsi Rush is egy éves :)

    Szólj hozzá!

    Címkék: mindennapok vik gondolkodik pszf

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr461421866

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása