Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Rossz ebédhez szól a nóta

    2009.03.31. 14:31 :: Franyek

    Délben kellett valami ebéd. Hát sikerült beleválasztani. Annyi minden közül választhattam volna, de nekem benne volt a fejemben, hogy azt az M szendvicset meg kellene kóstolni. Nem vagyok egy nagy meki fan, de volt bennem egy ilyen belső késztetés. Bár ne lett volna. Szóval megvettem. Belekóstoltam. Semmi. Nem mondom azt, hogy rossz volt, de ennyiért. Vissza se merek gondolni. Az ember azt hinné, hogy akkor valami ízélmény. Semmi. Bár mit is vártunk a tömeg, mű kajától. Utána nagyon mérges voltam magamra. Ha még egy ilyet szeretnék tenni, akkor valaki rúgjon seggbe. Mekiben csak a mcafé, azt kész...

    Tudhatnak valamit ezek a marketingesek. Tisztában vagyok azzal, hogy azok a hamburgerek és egyebek, azok... kritikán aluliak, hogy finoman fogalmazzak. Ennek ellenére mégis sokszor ránézek egy képre, és megkívánom. Talán itt is ez volt, de milyen az a hamburger, amiben nincs ketchup?! A többit meg nem is sorolnám... Még mindig mérges vagyok magamra. Remélem ez elég nagy impulzus ahhoz, hogy többet ne dőljek be.

    2 komment

    Címkék: gasztro

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr121037477

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2009.04.03. 11:43:15

    én is meg szerettem volna kostolni, de így inkább kihagyom és vmi normálisabb kaja után nézek majd ha megéhezek...

    Franyek 2009.04.03. 15:11:32

    @Ropi: Csinálok én neked finomabb hamburgert ;) Igazi mű húsból :D
    süti beállítások módosítása