Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Vihar után, vihar alatt

    2010.05.30. 12:22 :: Franyek

    Hajnali fél4. A síri csöndet hirtelen vinnyogás szakítja meg. Mi ez?! Tűzriadó. Már csak a piros villódzó fények és az "alarm, alarm" felkiáltás hiányzott. Két perc után kipattanok az ágyból, szétnézek a folyosón. Az ajtók zárva, de sehol senki. Vissza megyek a szobába, ahol közösen megállapítjuk, hogy ez nem fog abba maradni, szóval nyomás lefelé. Lépcsőházban már egyre többen voltunk és spuriztunk közösen lefelé, már 3 szinttel lejjebb voltunk, amikor abba maradt. Franc. Ezért keltünk fel?! Aztán szépen lassan mentünk tovább, mert D felvetette azt az ötletet, hogy lifttel menjünk vissza. "És milyen volt az Ákos koncert?" "Nem volt rossz..." Aztán mondtam, hogy ne hogy már 6 emeletet sétáljunk lefelé, és elindultunk vissza.

    Egy héttel ezelőtt még nem terveztem, hogy vizsgaidőszakban olyan luxusokat engedek meg magamnak, hogy Ákos koncert 170 kilométerrel arrébb, Mosonmagyaróváron, de a szegedi koncert utáni reggelen, mikor már 1-2 morzsa persze, hogy eljutott a fülembe, nem tudtam ellenállni. Menni kell. Akkor még nem hittem benne, de a végén csak összejött.

    Sikerült viszonylag hamar oda érnünk. Nem nagyon terveztem, hogy az első sorban fogom végig tombolni a koncertet, de este 6-kor még az első sor széle üres volt. Akkor most miért ne?! Inkább az első sor széle, mint a második közepe. Az idő pedig gyorsan repült. Megismerkedtünk szomszédainkkal, kezdés előtt pár órával Totoék is befutottak, mi meg azon gondolkodtunk, hogy vajon mennyit fognak késni? Félóra? Egy óra? Feltételezem szóltak Ákos bácsinak, hogy 11-től mulatság lenne, szóval szabja szűkre, mert 9 után egy kevéssel már kezdődött is a buli.

    Függöny nem volt. Nekem annyira nem hiányzott, hiszen ez már nem UHD vagy 40. Ez a 2010-es Szinbád turné. A függöny maradjon meg a többinek. A felvezetést ennek ellenére nagyon jól megcsinálták. Ahogy jöttek föl a zenészek a színpadra, úgy villantak fel a képiek. Tény, hogy nem olyan hatást ért el, mint egy függöny, hogy leesik és robban a koncert, de nekem ez is tetszett. Az Intro után jött egy Induljon a Banzáj és Mindenki táncol kombó, és szépen sorban a többi.

    A fények, a képek nagyon el voltak találva. 5 év alatt talán ez volt, az ami nekem a legjobban tetszett. Egyszer szívesen megnézném a koncertet hátrábbról, esetleg ülős helyről, ahonnan mindent lehet látni, csak ezért, mert nyilván az első sorból kevésbé lehet élvezni a látványt.

    Ami a dalokat illeti... vegyesek az érzelmeim. Voltak olyan részek, ahol hátast dobtam. A turné címadó dala nagyot szólt, amit csak a Ne fájjon többé tudott felül múlni, persze az ütősebb számok között volt még a Majom a ketrecben is. Aztán ott volt még a Csak a szerelmen át, a Táncolj a tűzön át és a Calypso. Ennek a Bonanza dalnak kifejezetten örültem, főleg mert friss dal, valami csemege, amit nem mindennap lehet hallani, meg szerintem bele illett a képbe. Természetesen nem lehet szó nélkül elmenni Lady Gaga Bad romance mellett, ami szerintem akkor is vicces volt. A vadonatúj dalnál, a Főleg régnnél pedig azt sajnáltam, hogy nem Ákos énekelte, de bízom benne, hogy ez később másképp lesz.

    Ami pedig a dolgok árny oldalát illeti, én már kicsit unom a slágereket. Legyenek benne, nem azt mondom. Ez kell a népnek, de amikor kedvenc szobatársaimnak (akiknek semmi köze nincs Ákoshoz, csak ami jön a rádióból) felsorolok 10 számot és ők mind ismerik, akkor nem lehet azt mondani, hogy alig játszottak slágereket. Néhánynál pedig azt éreztem, hogy nem is illik bele a koncertbe.

    Összességében nem volt rossz koncert, de éltem már jobbat. Van egy maroknyi dal, amire tovább építve nagyon jó, rockosabb bulit lehetett volna összerakni. Mondjuk egy Conquistador, egy Ideális popsztár, egy Akarod még? vagy egy Szívsebész is lazán bele illett volna a repertoárba, amik csak tovább színesítették volna az estét. Remélem, hogy ősszel már előkerülnek az új dalok, amik felváltják a sláger számokat és akkor már jó lesz.

    Ezen pedig akkor is csak röhögni lehet!

    Szólj hozzá!

    Címkék: zene koncert ákos

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr622041964

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása