Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Deep breath

    2009.01.09. 10:30 :: Franyek

    Múltkor a símaszkos bringázásról akartam írni, de hát 'mókásabb' dolgok történtek (közben kiderült, hogy a helyszínen nem is volt semmilyen símaszkos) így egy picit tolódott a dolog.

    Szóval amikor még tavaly télen tekertem, estére enyhén kiszáradt az arcom, ami annyira nem tetszett. Gondoltam ezt most orvosolom ezzel a számomra új ruhadarabbal. Ami a tél ellen való védelmet illeti, maximálisan meg vagyok elégedve. A légzéssel már voltak problémáim. Ebben a maszkban ugye az lenne a lényeg, hogy lássak ki belőle, szóval elvileg azon a 'rácsos' részen kellene nekem levegőt szereznem. Szájon és orron át egyaránt. Nekem ez csak akkor ment, ha figyeltem a légzésemre. Viszont ebben az esetben nem csak a forgalomra, hanem a légzésemre is figyelemmel kellett lennem. Ha pedig osztozik a figyelmem, akkor a reakció időm is lecsökken.

    Volt, hogy lehúztam a maszkot úgy, hogy az orrom kilógott, így kaptam levegőt. Ezt az állapotot nem tudtam sokáig fenntartani, mert mozgás közben vissza mászott a rendeltetési helyére.

    Mondjuk lehet, hogy csak én vagyok ilyen buggyant, hogy légzési problémáim vannak. Egyszer voltam búvárkodni, de rendesen. Palackkal. Igaz derékig ért a víz, de valahol el kell kezdeni. A lényeg az, hogy ott semm bírtam lenn meg maradni. Nem bírtam abból a palackból rendesen szívni a levegőt. Mondjuk annyira nem is izgatott, fel adtam na! :P Mondjuk abban a félméteres vízben nem is volt semmi izgi.

    Ami meg a síelésben való símaszk viselést illeti... 100zal száguldani lefelé a lejtőn, úgy, hogy nézd, hogy te mit csinálsz, figyelj a többi síelőre, közben alig látsz, és még akkor a légzésemre is figyeljek... azt hiszem maradok a sima sálnál. Eddig is meg voltunk.

    Szólj hozzá!

    Címkék: bringa snowsport

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr24867035

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása