Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Felpörgetve

    2010.05.13. 11:39 :: Franyek

    Nem voltam én az a kávézgatós fajta. Aztán jött az első vizsgaidőszak, meg az instant kávék. Aztán jöttek az 'Üljünk be, igyunk valamit és dumálgassunk' programok, ahol annyira megtetszett a kávézók, teázók légköre, hogy volt hogy csak egyedül is beültem valahova tanulni, lazulni egy kávé mellé. Tegnap meg...

    Tegnapi prog tanulás közbe beiktattam egy hosszabb ebédszünetet, amit R-rel töltöttem. Először elmentünk a VCSbe, faltunk valamit (én csak egy lightosat, mert korán volt és nem voltam túlzottan éhes) aztán már nem maradt sok időnk, de mind a ketten halottak voltunk, ezért be akartunk iktatni egy cappuccinot. Volt a VCSben is egy kávázó szerű hely, de inkább átmentünk az Alleba. Ott nem nagyon keresgéltünk, bementünk a Costába, azt leültünk.

    Igazából nem akartam nagyobb összeget otthagyni, pedig sikerült, de megérte! Kértem egy Mocchaccino-t. Nem az volt életem első (se nem második) Mochaccino-ja, de az olyan volt... ISTENI. Még órákkal később is emlegettem, hogy milyen finom volt. Nagyon finom étcsokival készült, még az aljáról kanállal fel lehetett szedni az olvadt csokoládét. Ráadásul akkora adagot kaptam, hogy azzal két órán keresztül el lettem volna, pedig csak normál méretűt kértem. Az a kávé pedig olyan hatásos volt, hogy a déli passzivitásom két korty után eltűnt és megeredt a nyelvem. Sajnos nem tudunk sokat időzni, mentünk a dolgunkra, de bízom benne, hogy legközelebb teljes mértékben sikerül majd kiélvezni az ottani kínálatot, mert 100%-osan megérte :) A kávé meg annyira felpörgetett, hogy fél3kor sikerült elaludni. Pedig már 1-kor az ágyat nyomtam.

    2 komment

    Címkék: gasztro

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr951999554

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2010.05.14. 09:19:17

    ami a képen van az az amit ittál? Csak mert piszok jól néz ki...:)

    Franyek 2010.05.14. 09:45:59

    Csak hasonló volt. A kép csak illusztráció :)
    süti beállítások módosítása