Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Vidáman, bringán

    2009.09.22. 22:30 :: Franyek

    Bringán közlekedni jó. Bringán közlekedni tökéletes.

    Ha gyalog megyek suliba, akkor az úgy durván 45 percembe telik. Ezt az utat ma bringán tettem meg félóra alatt. (Oké, a HÉVet igénybe vettem...) Hozzátenném úgy, hogy nem rohantam, HÉVre is várnom kellett... stb. Szóval lazán.

    Sokkal mobilabb voltam ma. Nem bosszantottam fel magam azon sem, hogy a CM után elmentem az SCHhoz és végül nem tudtam bemenni (és gofrit enni), mert 20-30 ember várt a bemenetelre és én meg nem voltam hajlandó sorban állni. Helyette kaptam két mosolyt kedves bringásoktól. Egy aranyos néni a vonaton megsajnált, hogy bringát kell hurcolnom (megnyugtattam, hogy jó ez nekem). Plusz összefutottam I-vel, akit ezer éve nem láttam és ha busszal mentem volna haza, akkor nem kísértem volna el a kapuig és nem beszélgetünk egy kellemeset. Aztán utam vége előtt kettővel magam elé engedtem egy tuning autót, hogy ne kelljen 20al döcögnie 40 métert, mert én beakarok kanyarodni, amit meg is köszönt a vészvillogóval. Sok kicsi feldobta a napom.

    4 komment

    Címkék: mindennapok bringa

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr621400677

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2009.09.23. 10:48:31

    én meg kimaradtam ebből az egészből a bokám miatt...:( remélem tavasszal a nagyra el tudok menni...

    Franyek 2009.09.23. 19:48:51

    El fog jönni ez a pillanat? :O Hiszem, hogy ha látom, neked mindig van valami kifogásod :P

    Ropi 2009.09.24. 10:50:15

    @Franyek:
    ez nem is igaz...:P tényleg fáj még a bokám, meg az egész lábfejem/sarkam is csatlakozott hozzá. :(

    Franyek 2009.09.24. 17:54:15

    @Ropi: Elhiszem, hogy fáj, nem azért mondtam. Csak eddig mindig volt valami más. Gokart... stb. már nem emlékszem a többire :P
    süti beállítások módosítása