Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Sokkolás

    2009.09.13. 18:21 :: Franyek

    Csoda történt! Fél év alatt csak sikerült elkészítenem...

    Annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy az a Windows Movie Maker egy nagy káosz! A 4,5 perces számra azt mondta nekem, hogy az 7 perces. Pluszba állandóan megölte a gépet és egyebek. Az utolsó dührohamomnál kaptam egy tippet, hogy mivel szerkesszek videót, de mondom most már nem kezdem újra. Éppen a finishben voltam. Amúgy meg tudom, hogy rossz a film minősége (csodás szalagos kamera...) meg a vágás sem a legszuperebb, de most erre tellett tőlem. Az Ákosos videómat soha az életben nem fogom felül múlni. Akkor még volt sok türelmem és időm hozzá. Ma már nincs. (Azt a videót meg tényleg én vágtam és nem htomi. Csak akkor még zöldfülű voltam és eszembe nem jutott volna, hogy valaki feltolja a tubera az ÁRTról és az én nevem oda se teszi. Alulról a 3.)

    Szólj hozzá!

    Címkék: zene foci mozgókép

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr371377554

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása