Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Minden dal igazat szólt?

    2009.06.06. 10:12 :: Franyek

    - Szóltál B-nek a könyv miatt?

    - Nem. Amikor mondtad, akkor nem volt fenn MSNen, aztán meg elfelejtettem. Miért nem szóltál még egyszer?!

    Aztán még én voltam a piszok. Telefont meg nem lehet felemelni, hogy ha valami nagyon gyorsan kellene, mert nagyon fontos. Végül is nem lett probléma, meg van a könyv. Csak miért nem lehet telefonálni?! Lehet 18 évesen én is hasonló képen viselkedtem volna ebben a szituációban...

    Akkor még teljesen más volt minden. Mindenre volt időm, nyugodtan. Mindenkivel tudtam annyit foglalkozni, amennyit tőlem megérdemelt. Mára már minden másképp van. Valahogy felgyorsult az élet. Egyre több mindennel kell foglalkozni, egyre nagyobb a tét. Ezek a dolgok elsődleges prioritás élveznek, aminek következtében az emberi kapcsolatok hátrébb esnek. Már nincs annyi idő mindenkire. Persze erre én azt mondom, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akarja. Ekkor merült fel a kérdés, hogy a régi dolgok tényleg annyira fontosak voltak akkor? Ki az aki tényleg fontos az életben? Sok kicsi sokra megy? Ez esetben nem hiszem. Akkor mi lesz a sok kicsivel? Lelkiismeret furdalásom van, mert nem tudok régi, jó cimborákkal annyit foglalkozni, mint régen. Persze régen más volt a helyzet, de mikor az emberek élete annyira összeegyeztethetetlen, hogy csak ritkán adatik meg a találkozás, beszélgetés lehetősége akkor mit kellene tenni? Vagy ez jól van így? Ilyen az élet? El kell fogadni és nem kell ezen rágódni, mert normális?

    Aztán végül csak csak összejön 1-2 találkozó, te meg azt érzed, hogy ez sem már a régi. Valami megromlott. A ritkán látás teszi ezt? Vagy nem is voltunk mi anno annyira összhangban? Vagy te változtál meg? Vagy ő? Vagy most akkor mi van? Itt valami nem jó, de nem tudom, hogy pontosan mi, meg hogy hogy lehetne jó.

    1 komment

    Címkék: friends múlt gondolkodik

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr901165401

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2009.06.08. 11:10:55

    na ezzel pontosan így vagyok én is. a régi ismerősökkel való találkozások már nem a régiek, pedig akkor nagyon egy hullámhosszon voltunk. hogy miért alakul ez így, arra sajnos én sem tudom a választ...
    süti beállítások módosítása