Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Faltörőkos

    2009.03.17. 20:23 :: Franyek

    Régóta szerettem volna már egy normális bukósisakot bringázáshoz. Ősz közepe óta kerestem a tökéletest. Lehet nagyok voltak az elvárásaim. Szép legyen, legyen benne piros, közép kategóriás minőségű, de ne megfizethetetlen. Az volt a taktikám, hogy kinézek egyet a neten és megkeresem, hogy merre a legolcsóbb. Első próbálkozásra bebuktam. Totál nem úgy nézett ki élőben a dolog, mint ahogy én azt láttam. Azt hiszem egy képről nem lehet megítélni semmit se pontosan. Embert se!
    Március elejére eljutottam odáig, mikor már vagy a 10. boltban sem találtam semmit se, hogy égnek áll a hajam. Csúnya, nincs méretem, gagyi vagy drága. Végül a kitartó keresésemet siker koronázta és jóval áron alul lehettem boldog tulajdonosa egy SH+ Natt MTB-nak. Pirosban!

    Itt van közkívánatra:

    Nagyobbért katt a képre.

    1 komment

    Címkék: mindennapok bringa

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr121008377

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ropi 2009.03.23. 13:50:47

    gartula hozzá. jól áll :)
    süti beállítások módosítása