Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Hazai brit pop

    2009.03.15. 02:56 :: Franyek

    Azt kell, hogy mondjam, hogy ezek az Amber Smith-es fiúk nagyon jó fejek. Kaptam tőlük egy 1 gigás Amber Smith - Time gravírozott pendriveot. Megpakolva 1-2 jó féle számmal, promó képekkel és egy nagyon jó minőségű Time koncert klippel. Nem tudom, hogy melyikük találta ki ezt, meg hogy ez nekik mennyire éri meg, de nagyon nagy köszönet nekik! Megérte oda menni fél9re.

    A koncertet pedig egy bárszéken térdelve lavíroztam végig. Túléltem! Bár párszor azt hittem, hogy a földön landolok, de nem. Nagyon élveztem. A számok úgy szóltak, mint az albumon. Annyi különbség volt, hogy a ratyi hangosításnak köszönhetően nem nagyon értettem a szövegeket. Leszámítva azokat, amik benne voltak a buksimban.
    A bárszék pedig azért volt jó, mert tök sokat láttam. Magam 163 centijével ez egy nagy élmény!

    - Hova mentek? Hova mentek? A Playbe? A Playbe?

    -Haza.

    Eddig se akartam megtudni, hogy városunk legújabb szórakozó helye milyen belülről, és a továbbiakban sem. Köszi. A Corvintető viszont nagyon hangulatos hely!

    Szólj hozzá!

    Címkék: zene buli

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr971002795

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása