Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Le a multikkal

    2009.01.05. 15:01 :: Franyek

    Ma CD-t akartam vásárolni, hogy ezzel is támogassam egy cseppet a magyar zenei életet. Igen, én vagyok olyan elvetemült, hogy szoktam még eredeti CD-ket vásárolni. Bár mostanában nem túl sűrűn. Inkább könyveket veszek...

    Tegnap este ki is néztem a Kerekes Band Fel a kalappal című lemezét. Az volt a csapat oldalára írva, hogy kemény 2500 HUF-ba kerül. Az egy jó ár, benne vagyok. Aztán ma utamba ejtettem egy nagy Media-val foglalkozó Market-et, hogy meglessem, hogy van e vagy sem. Igazából csodálkoztam, de volt. Viszont az árán mégjobban csodálkoztam. 3400?! Az egy dolog, hogy drágább, mint a csapat oldalán, de majd nem egy ezressel??!! Tudom, hogy szállítási, raktározási, árusítási költségek rakódnak rá, de ennyi??!! Nem adtam meg azt a lehetőséget annak a multinak, hogy rajtam gazdagodjanak meg, szóval ott hagytam. Én a magyar zenét szerettem volna támogatni, nem őket. Inkább keresek valami kisebb lemezes boltot, és ott veszem meg. Túró a fülükbe.

    2 komment

    Címkék: zene reklám világ

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr46859384

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    TToto · http://toto.anyanyelvapolo.hu 2009.01.08. 18:25:58

    Nagyon helyes, az irodalmat jobban kell támogatni. :P

    Franyek 2009.01.08. 19:24:47

    @TToto: Arányaiban több pénzt költök könyvekre, mint zenére, szóval megnyugodhatsz :P Holnap is gazdagítani akarom a könyvtáram újabb darabokkal, csak már nem tudom, hogy hova rakjam őket...
    Amúgy arra jöttem rá, hogy az antikvárium milyen egy jó dolog. Sokkal olcsóbban jövök ki.
    süti beállítások módosítása