Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Apa! Elkezdődött!

    2010.01.21. 10:47 :: Franyek

    Már vagy 20 perce beszélgettünk. Az emberek jöttek, mentek körülöttünk. Én meg csak arra vártam, hogy mikor fogy ki a kérdésekből, de mikor azt hittem, hogy nah végre vége, akkor ő még mindig tudni akart valamit. Legjobb tudásom szerint igyekeztem ennek eleget tenni, és a végén kiderült, hogy akkora hülyeségeket nem is mondtam. "Ezt a feleletet 4-esre értékelném." Aztán elkezdte magyarázni, hogy miért 'csak' 4-es. Akkor én már nem voltam ott fejben. Nem hittem a fülemnek. Decemberben úgy voltam vele, hogy csak legyen aláírásom. Azon a januári reggelen pedig úgy mentem be, hogy csak legyen meg az az 5 kredit. (BSZ nagy mumus.) Erre ilyet mond nekem, hogy 4es. Mondta nekem, hogy nem tökéletes a tudásom, de látja rajtam, hogy tudom, és azt javasolja, hogy még tanuljak, mert a későbbiekben szükségem lesz erre a tudásra, de nem tudja, hogy így a vizsga után mivel tudna erre rávenni. Semmivel barátom. Örültem, mint majom a farkának, és még most is alig hiszem el. Ezek után már kimondhatjuk. Van itt keresni valóm. Ennek örömére be is újítottam egy villanykaros pulcsit. Igen. Szia villanykar megjöttem.

     

    Sokan esnek abban a hibába, hogy a felvételi után fellélegeznek, és öröm ujjongásban maradnak egy negyedévig, hogy "FELVETTEK, ISTENCSÁSZÁR VAGYOK". Aztán jönnek a zhk, vizsgák, és lefagy a mosoly. Nagyon boldog voltam amikor éppen Rákosakárhova hajtottunk busszal R-rel és kapom az smst, hogy felvettek. Tényleg madarat lehetett volna velem fogatni, de tudtam, hogy a kemény küzdelem csak most fog elkezdődni. Ezért nem is akartam hetedhétországgá szétkürtölni. Sok mindent hallottam onnan, de azt semmiképpen sem, hogy egyszerű lesz. Rendesen féltem is. Aztán eltelt egy félév. Nem minden úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de most nem kezdem el magyarázni a bizonyítványom, mert így is sokan vernének meg :$ Meg lett minden, és e mellé még egy elég szép átlag is jött. Most egy kicsit elégedett vagyok magammal. Persze sok mindent másképp kell majd csinálnom, de kezdésnek egész jól sikerült ez a félév. :)

    5 komment

    Címkék: vik

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr21689643

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Zsuzsiráf 2010.01.21. 12:30:28

    :) jók vagyunk. megérdemeljük a pulcsit :)

    Ropi 2010.01.22. 11:58:55

    Hát én is gratulálok Neked... Tudsz Te ha akarsz...:)

    Franyek 2010.01.22. 12:16:01

    @Ropi: Hülyéknek áll a világ :D
    Köszönöm :)
    süti beállítások módosítása