Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Ékszerdoboz

    2009.02.24. 16:12 :: Franyek

    Ha már eljutottam oda ejtenék róla pár szót. Innsbruck-ról lenne szó.

    Ők így közlekednek

    Egyszerűen beleszerettem abba a városba. Első szembetűnő dolog volt számomra a kismillió bringás. Közlekednek biciklivel, mert megtehetik. Ott az emberek tolerálják a bringást, főut

    akon is van bringaút. Sok helyen a parkoló autók és a járda között van a nekik kijelölt hely, amit én egy nagyon jó ötletnek tartok. Aztán ott az emberek nyugodt lélekkel kint hagyják a bringájukat. A szobánk ablakából ráláttunk a szemközti ház lakóinak bringáira, és azok éjjel nappal ott álltak a ház előtt, egyszerű sodronnyal lezárva. Nem a legújabb bringák voltak, de akkor is. Én biztos, hogy nem merném itthon kinn hagyni.

     Kedvenc bringásom egy snowboardos volt. Leszállt a hegyről jövő síbuszról, hóna alatt egy board-dal és fogta magát, felpattant a bringájára és ment tovább. Sportos életmód.

    Ami engem még lenyűgözött, az a tündéri belváros. Annyira szépek ott az épületek. Inkább nem is nagyon fűznék hozzájuk semmit se, azt látnia kell az embernek.

    Annyira látszik mindenen, hogy gondozzák a dolgokat, hogy törődnek velük. Nem hanyagolják el azt amijük van.

    De itt szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy ez nem egy mesebeli város. Itt is vannak lepukkant helyek (csak azt kinek van kedve fényképezni?!) Greenpeace aktivisták, bevásárlóközpontok, összefirkált falak, hajléktalanok (bár akit én láttam, azt kinevezhetnénk kultúr csövesnek), spúr szállodások, kínaiak... stb. Semmi se tökéletes, de szívembe zártam ezt a várost.

      Kanyar

    1 komment

    Címkék: világ bringa külhon snowsport

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr46960077

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    sylverdevil · http://sylverdevil.hdweb.info 2009.02.28. 08:46:33

    ó te drága ausztria... de szeretnék én is hejj... :)
    süti beállítások módosítása