Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Ég veled

    2009.01.15. 14:35 :: Franyek

    Vannak félelmeim. Az egyik az elhagyom, otthon hagyom, nem találom... és társai. Sokszor fordult már elő, hogy eltűnt valami. Volt hogy megtaláltam, volt hogy nem. Az egyik szerencsés esetem, mikor este kiszállva a kocsiból a ház előtt kerestem a kulcsom és azzal a lendülettel kirántottam az ugyanabban a fakkban lévő karkötőm. Másnap pakoltam ki a táskát, nem találtam. Kimentem a ház elé, hát ha ott van és ott volt.

    Vannak például kevésbé szerencsés megmozdulásiam. Ma is épp egy ilyen történt velem. Ami mondjuk nem biztos, hogy csak az én hibám. Karácsonyra kapott Kicsi Rush elveszett.

    Kicsi Rush

    Metrón szerencsétlenkedtem. Leszállás után egy hang felszólított, hogy kotorjam elő a bérletem. Az én extra vastag, meleg kabátomban ez a nem legegyszerűbb művelet, de eleget tettem a felszólításnak. Mozgólépcsőn álldogáltam, húztam be a táska cipzárját és csak azt veszem észre, hogy valami hiányzik. A kulcstartó meg van, de a bringa róla?! Az anyag és az erő harcában az erő nyert. Mentem egy kört a mozgólépcsőn, hátha meg lesz, de semmi. Valószínűleg a metrón maradt. Szóval ha valaki megtalálja bánjon vele szépen! Vagy szolgáltassa vissza nekem, meg hálálom!

    Mindenesetre majd a kivitelezőnek lesz 1-2 jó ötletem a remekművével kapcsolatban.

    Szólj hozzá!

    Címkék: kreatív mindennapok bringa sdf

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr37879661

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása