Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Áldott technika

    2010.04.03. 10:33 :: Franyek

    2010-es évben eddig nincs valami nagy szerencsém a technikai dolgokkal. Első körben az új laptopom miatt téptem a hajam. Hosszú a story, de a lényeg annyi, hogy alaplapot és winchestert kellett cserélni. Három hét után vissza is kaptam a notimat. HÁROM HÉT. Mondom jól van, ha működik, akkor áldásom rá. Csak működjön, mert nem azért vettem, hogy ne használjam.

    Végre visszakaptam. Öröm és bódogság, vagy mégsem? Hol vannak a gyári szoftvreke? Sehol, csak volt rajta valami gagyi win7-t, amit kiderült, hogy csak azért raktak rá, hogy kipróbálják. Nice. Újabb kör. Ingáztam a Lenovo márkaszerviz, a laptop bolt és bevevő számtech bolt között. 2 nap alatt sikerült elérni, hogy ugyan rakják már vissza a gyári szoftvereket, mert nem miattam lett haza vágva a vinyó. TI VAGYTOK A BÉNÁK! de nem egyből vették vissza. KÉT NAP! Ez az incidens történt 3 hete. Szóval összesen több, mint egy hónapja képtelen vagyok használni a vadi új laptopom. Köszönöm. NE vegyetek Lenovot, mert a garanciális szerviz egy kalap SZ@R! Meg a laptop semmi kicsit ment tönkre, hanem nagyon.

    Most mondok egy ellenpéldát. Telefonommal is voltak bajaim. Ősszel még annyira sikerült leamortizálnom, hogy eltűnt a képernyője. Az eset történt szerdán, és ha jól emlékszem, akkor már a héten vissza is kaptam, és ez egy fillérembe sem került, mert még garanciális volt. Szoftvert is frissítettek, és még minden adatom vissza is kaptam. Öröm és bódogság.

    A héten újra tönkre ment a drága, csak most a gombok nem működtek rendeltetés szerűen. Anyu reggel elvitte egy T-pont-ba és délután már kaptam is vissza. Szinte az egész elejét kicserélték, és most teljesen olyan, mintha új telefonom lenne. Persze ezt ingyen, mert csak májusban jár le a 2 éves garancia, de szerintem, mivel már lassan mindent kicseréltek rajta, még egy darabig ez lesz a mobilom. Meg szeretem is őt :)
    A T-mobil szimpátiához hozzátenném, hogy nem kellett a garanciával, meg a számlával rohangálnunk. Lecsekkolták az adatbázisban, hogy ki vagyok, igen ez még garanciális, és szó nélkül megcsinálták. T-mobiel-nak működik a garanciális szervize.

    Kaptam hideget, és meleget, de nincs kedvem megint a döglött technikai kütyükkel rohangálni. Ennyi pont elég volt. Most inkább a fogorvosomhoz kellene már elnéznem.

    Szólj hozzá!

    Címkék: kocka

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr861891461

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása