Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Ideapad U350

    2010.01.25. 20:36 :: Franyek

    /Ez most ilyen buta felhasználós laptop bemutatás lesz/

    A következő elvárásokkal ugrottam neki ősszel a laptop keresésnek:

    • Legyen könnyű
    • Ne legyen több százezres
    • Ennek ellenére azért tudjon valamit
    • Nézzen ki valahogy
    • Lenovo (Van aki alma rajongó, én IBM. Ebben legalább megbízom)

    Ezekkel az elvárásokkal nagy fába vágtam a fejszém. Első neki futásra egy NetBookot szerettem volna. Találtam is egy gyönyörű pirosat, de miután megnéztem, hogy az a 8" hogyan is fest élőben, egyből elvetettem az ötletet. Ráadásul mondták, hogy ez csak netezésre alkalmas, szóval pát intettem a kis pirosnak. Aztán jött a további keresés. Végül egy Lenovo Ideapad U350-es lett a befutó. Igaz nála is ment egy kicsit a vacillálás, mert csak barna volt belőle az országban, az adott konfiguráció mellett, de végül meg láttam, és megszerettem. Szép ez a barna! Tiszta elegáns. Már egy hónapja boldogítjuk egymást, és eddig teljesen meg vagyok elégedve.

    Tényleg könnyű. Tényleg kicsi. Ennek csak az egy hátránya, hogy nincs CD/DVD meghajtója, amit egyenlőre nem is hiányolok. Egy külső merevlemezben jobban bízom.
    Kisebb képernyőhöz (13,3") kisebb hely maradt a billentyűzetnek, de könnyen hozzászoktam. Igaz a touchpad-dal képtelen vagyok megbarátkozni, de másiknak meg a Pointing stick idegen, mikor a régi gépemen meglátták. Pedig szerintem azzal sokkal egyszerűbb az élet. Igaz ilyet is csak IBM/Lenovo laptopokon láttam eddig. Most pedig felmerül a kérdés, hogy azért ódzkodik tőle mindenki, mert idegen (az újat nem mindig könnyű megszokni), vagy mert a touchpad tényleg jobb nála? Mindenesetre a bajom orvosolva lett egy USB-s egérrel. Persze sokkal egyszerűbb a gépelés után oda nyúlni a billentyűzet közepébe, mint kinyújtani a karom, de mindegy. Ez legyen a legnagyobb bajom.

    Egy másik dolog, amivel képtelen vagyok megbarátkozni, az a monitor fényes felülete. Ezt sajnos nem tudtam kikerülni, mert manapság ez a 'trendi', amit nem nagyon értek, mert egy nap sütéses időben elég zavaró a fény.

    Egy másik újdonság a Win7 volt. Azt kell mondanom, hogy jó! Persze először idegen, mint minden újdonság, de aztán rájön az ember, hogy jobb ez, mint az XP. Aztán a kékfoggal is elmókáztunk egy kicsit. pl.: gépen keresztül telefonálni. Viszont van egy olyan gomb, amivel az összes alap beállítást egy gombnyomással vissza lehet állítani. Ez nekem annyira nem tűnik fontosnak, hogy ott legyen a bekapcsoló gomb mellett, csak izgulok, hogy egyszer ne hogy véletlen megnyomjam, mert én képes vagyok ilyen okosságra.

     

    Összességében azt kell mondanom, hogy ez egy pofás 'járkálós' masina. Nem arra teremtették, hogy wowzzunk rajta 80 órát, de azért a netezésen felül sokkal több mindenre képes. Nem kell feltétlen laptop táskával rohangálnom, hogy ha magammal akarom vinni (laptop tokban simán befér a jegyzeteim mellé). Van akkora a képernyője, hogy 2-3 óra használat után ne halljon meg a szemem, de hosszabb használat esetén pedig lazán hozzádughatom egy monitorhoz. Azt hiszem jól választottam.

    Bár ha Amerikában élnék, vagy lett volna valami 'ősszelamerikábamenő' ismerősöm, akkor valószínűleg egy másik modellt választottam volna.

    Szólj hozzá!

    Címkék: kocka

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr241701922

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása