Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Egy péntek

    2008.10.10. 18:11 :: Franyek

    Ma volt egy kis dolgom a Goldmann téren, és nem volt kérdés, két keréken tettem meg az utat. Olyan szép volt az idő, hogy utána elmentem a sokat emlegetett Kopaszi gáthoz. Még sohasem voltam ott, de csak szépeket hallottam róla. Hát megnéztem magamnak.

    Egy falat nyugalom a város szélén. Gyünyörűen gondozott park, étteremmel, kávézóval. Meg volt ott még jó pár épület, de mivel még nincs befejezve a beruházás, ezért üresen álldogálnak ott.
    Meglepő, hogy már jó pár éve nyitva van a nagy közönség számára, de tiszta, szép, nincs megrongálva. Mintha Európában éreztem volna magam. Mindenhol tábla: "Fűre lépni szabad". Mese szép, de nem szaporítom a szót, mert ezt meg kell nézni!

    Hazafelé menet meg összefutottam T-vel. Mesélt még 1-2 érdekes dolgot erről a helyről, meg szó volt még sok mindenről... köztük a bringázásról, mert mint a héten kiderül, hogy ő is nagyon szívesen jár-kel kerékpárral, csak most a térde miatt nem engedheti meg magának. Ő pedig mesélte, hogy általában végig megy a gyorsforgalmin, nem pedig HÉVezik. Velem ellentétben. Meg, hogy van bal oldalon az út szélén egy bringa út, ahol egész jól lehet menni. Engem mondjuk sohasem a távolság, hanem a 80-90-nel közlekedő autók tartanak vissza, de mondta, hogy ő meg fél a kamionoktól. Ezen felbuzdulva lehet legközelebb én is megpróbálom a dolgot.

    Szólj hozzá!

    Címkék: mindennapok mobilkép offer

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr9707419

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása