Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    a film pedig forog tovább

    2010.06.28. 22:49 :: Franyek

    Ma azon gondolkoztam, hogy minden embernek meg van a maga szenvedése, jelentem nekem is, de valahogy ezek után hátra nézve mindig azt látom, hogy ennek így kellett lennie. Azt érezzük, hogy igazságtalan az élet, de azok a pofonok mindig azért jönnek, hogy valahogy helyre rázzon minket, ahová tényleg el kellene jutnunk vagy legalább is szeretnénk, csak nem mindig úgy jutunk el oda ahogy mi azt megálmodtuk.

    Másik mai gondolatom az volt, hogy hogyan tovább. Balról jobbra, jobbról balra cikáztak a gondolatok, de sajnos egyik sem tűnt számomra teljesen meggyőzőnek. Aztán a nap végén jött a határozott, baráti 'jó tanács'. Dobjam a kukába az ötleteim, hagyjam a francba az egészet, és kezdjem előröl. Egész nap azon agyaltam, hogy más miért nem képes néha helyettem dönteni?! Erre megkaptam. Utálom, mikor nem nekem van igazam, de most ez van.

    Szólj hozzá!

    Címkék: friends mindennapok

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr662117285

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása