Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Valahol Európában

    2009.07.22. 09:38 :: Franyek

    Először egy kis képmagyarázat. A backgroundban látható Rotterdam, a foregroundban pedig valami őrült (véletlenül került a képbe). Egy kisebb kört tettünk a Benelux államokban. Akár említhetném egy füst alatt is a három államot, mert sok bennük a közös, de nem teszem, mert mindegyik megérdemel legalább egy külön postot.

    Most pedig elszeretném magyarázni, hogy szerintem miért is kicsi a világ. Mert újra sikerült neki bebizonyítani, hogy kicsi. Történt az, hogy volt egy egész napunk, amit Amszterdamban töltöttünk. Hollandia fővárosa, 800000 lakos. Szóval nem egy aprócska hely. Éppen egy járdaszigeten szlalomoztunk a kocsik, villamosok, bringások között, amikor hirtelen egy óriási kiáltást hallottam a hátam mögül. Valaki az én nevem ordibálta, de nem hittem volna, hogy nekem szól, pedig igen. Egy volt általános iskolai osztálytársam állt mögöttem. Amszterdamban, érted?! 3 éve nem láttam, pedig egy városban élünk, de itt még véletlenül sem futunk össze. Azt hittem dobok egy hátast. Lehet, hogy rengeteg sok szépet és jót láttam, hallottam, de hogy az a pillanat lesz az egészből a legemlékezetesebb az biztos.

    Szólj hozzá!

    Címkék: világ komikus külhon

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr681260401

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása