Clown's life

Egy vérbeli bohóc

„Szerintem az a rock and roll, hogy elmondod a véleményed, akkor is, ha veszélyekkel jár, nem tojsz be, ha emiatt valaki elfordul tőled."

Ákos

Hangulat

The Fray - How to save a life

"Where did I go wrong, I lost a friend"

Pillanat

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Olvas

    Címkék

    ákos (9) belhon (5) bringa (13) buli (1) film (11) foci (7) friends (23) gamez (3) gasztro (11) gondolkodik (83) idézget (37) jövő (27) képben (5) kiállítás (3) kocka (10) komikus (20) koncert (10) könyv (8) kreatív (15) külhon (12) lak (2) mindennapok (75) mobilkép (5) mozgókép (12) múlt (17) offer (14) párperc (36) pszf (28) reklám (6) sdf (3) snowsport (5) túra (2) vik (21) világ (38) zene (64) zöld (4) Címkefelhő

    Dalban modom el

    2010.04.08. 20:45 :: Franyek

    Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz és a kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból!

    Ákos

    - Férfi vagy, vagy nő?

    Szárnyatlan angyal egy városban,
    Tudja, hogy máshol van,
    És kiszolgáltatott.

    - Írj magadról!

    Van olyan ember, aki számkivetett
    Mióta megszületett, mert rossz lóra tett
    Én szerencsés vagyok, mert küzdhetek
    Csak a harc, csak az éri meg
    Vérem omlik, testem lazul
    De nem enged el a szellem
    Gondolj rám, hogy érezzem
    Hogy van még erő énbennem

    - Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?

    Én már megtanultam rég
    Van, aki csak távolabbról szép
    De tőlem senki meg nem véd
    Belőled ennyi nem elég

    Tudom, hogy mindenhová hordasz magaddal
    Én csak írom, de te magad vagy a dallam
    Ami mindkettőnkben lüktet

    Ágyat vetsz nekem, igazán értesz a nyelvemen
    Szerelmed dolga, hogy körülvegyen, velem legyen mindig
    Ha a sorsom büntet

    - Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

    Éjszaka élsz, álmatlanul,
    Mint aki semmiből sem tanul,
    A világ is olyan szívtelen,
    Hát segítek én,
    Csak szólj nekem.

    Ha szeretni sincs időd,
    Éles pengém lesz a szeretőd,
    Add a szíved,
    És megköszönöd

    - Most hol lennél szívesen?

    Az álom partján aztán hozzád lép egy árny
    Díszruháját karddal vágja szét
    Úgy borul föléd, mint angyal hordta szárny
    Szent Márton rád teríti fényes köpenyét

    - Mit gondolsz a szeretetről?

    Ha van még valami tiszta
    Ezen az elveszett világon,
    Azt máshol nem találom,
    Csak a lányom szemében látom.

    - Milyen az életed?

    Régi és új
    Örök harca dúl.

    Boldog vagyok, hogy élhetek
    Hogy általad nyertem életet
    Boldog vagyok, akár a szó
    Mely egyszerűen kimondható

    Táncol velem a Mindenség
    Megtanulom, ha nem tudom még
    Életemet sorssá teszem
    Visszaszerzem a régi hitem

    - Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?

    Drága szer vagy
    Olcsó méreg,
    Minden mindegy:
    Csak szabadíts fel.

    Tessék játszani!

    Szólj hozzá!

    Címkék: zene idézget

    A bejegyzés trackback címe:

    https://franyek.blog.hu/api/trackback/id/tr131894652

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása